Microsoft zaczął promować przejęcie Activision Blizzard i korzyści jakie spotkają graczy, jeśli połączenie korporacji za 69 miliardów dolarów dobiegnie końca.
Reklamy, które widnieją na stacjach londyńskiego metra zapewniają, że Call of Duty trafi do „150 milionów graczy więcej”. Co więcej, cyfrowe plakaty posiadają również kod QR, który prowadzi do strony Microsoftu, na której firma prezentuje swoją wizję dla gier, która obejmuje „więcej opcji wyboru oraz więcej tytułów, dostępnych dla większej liczby użytkowników”.
Microsoft is now running digital ads for its Activision Blizzard acquisition at some London tube stations. It comes a month after placing full-page ads in two UK newspapers, and ahead of the CMA’s decision on the deal later this month https://t.co/OYOMDvOsld pic.twitter.com/lbq7ES1mF0
— Tom Warren (@tomwarren) April 13, 2023
Reklama: Termowizja
To już kolejna tego typu akcja marketingowa. Niecały miesiąc temu, Microsoft wykupił reklamy na całych stronach w brytyjskich gazetach. Microsoft już wtedy twierdził, że jeśli umowa o wartości 69 miliardów dolarów dojdzie do skutku, Xbox będzie mógł zaoferować Call of Duty ponad 150 milionom dodatkowych graczy.
Skąd ta pewność? Jeśli przejęcie Activision Blizzard dojdzie do skutku, Microsoft zobowiązał się udostępnić przebojową serię strzelanek milionom użytkowników na Nintendo Switch oraz GeForce Now.
Ciekawe, czy krótkie reklamy będą miały jakikolwiek wpływ na decyzję o zbliżającym się przejęciu korporacji.