tomb_raider

Trwają prace nad nową grą Tomb Raider na Unreal Engine 5

Nowy Tomb Raider jest oficjalnie w fazie rozwoju, gra ma powstać na silniku Unreal Engine 5

Podczas wtorkowej prezentacji State of Unreal, Epic ogłosił, że silnik Unreal Engine 5 jest już dostępny dla wszystkich deweloperów. Mieliśmy okazję zobaczyć ilu deweloperów pracuje obecnie nad projektami na Unreal Engine 5. Jednym z nich jest studio Crystal Dynamics, które ogłosiło, że pracuje nad kolejną częścią z cyklu Tomb Raider. Deweloper poinformował, że prace nad nowym Tomb Raiderem „właśnie się rozpoczęły.”

„Naszym celem jest przesunięcie granic realizmu i stworzenie wysokiej jakości filmowej przygodowej gry akcji, na którą zasługują zarówno fani Crystal Dynamics, jak i serii Tomb Raider.”

Zaraz po ogłoszeniu, studio podało linka do swojej strony, na której doświadczeni programiści będą mogli ubiegać się o stanowisko.

Nowy Tomb Raider będzie najnowszym tytułem z serii od czasu „Shadow of the Tomb Raider” z 2018 roku, gry akcji, która została stworzona przez Eidos Montréal przy współpracy z Crystal Dynamics. Na tę chwilę nie wiemy za wiele, ale studio na pewno się nie nudzi. Crystal Dynamics pracuje nad rebootem gry Perfect Dark razem z The Initiative oraz dalej wspiera swoją najnowszą grę Marvel’s Avengers z 2020 roku.

UDOSTĘPNIJ:

Facebook
Twitter
Pinterest
Powiązane posty

Najnowsze posty